Joanna Ceplin jest ekspertką w dziedzinie marketingu internetowego i kobietą przedsiębiorczą, Założycielką & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, partnerką Agencji Communico Arts oraz właścicielką Akademii Smart Brand. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Jest autorką książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”, a w jej szkoleniach i kursach budowania marki, komunikacji online i mediów społecznościowych – stacjonarnych i online – wzięło udział kilkadziesiąt tysięcy osób.
Rozmawiam z Joanną o przełamywaniu barier w korzystaniu z nowoczesnych technologii, mitach związanych z mediami społecznościowymi oraz kompetencjach i zawodach cyfrowych przyszłości. Dyskutujemy także o lejkach sprzedażowych i danych statystycznych, które każdy właściciel biznesu powinien regularnie analizować.
Linki:
O czym usłyszysz w tym odcinku podcastu?
Kim jest Joanna Ceplin
Mity związane z wykorzystaniem technologii
Początki kursów online i perfekcjonizm
Siła newslettera
Zawody i kompetencje przyszłości
Lejki sprzedażowe i dane online warte monitorowania
O rozwoju kompetencji cyfrowych przedsiębiorców i menedżerów
Te odcinki mogą też cię zainteresować
- Inwestorium #027: Gdzie warto szukać inspiracji oraz o pytaniach ważnych dla rozwoju biznesu – Joanna Borucka
- Inwestorium #012: O zarabianiu i inwestowaniu pieniędzy, ryzyku, relacjach, szczęściu i beztrosce – Kamila Rowińska
- Inwestorium #026: Jak przejść od pracy na etacie do własnego biznesu – Tomasz Karwatka