Andrzej Twarowski jest trenerem sprzedaży i sprzedawcą usług szkoleniowych. Partner i prezes zarządu w Twarowski & Partners – Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Sandler Training. Realizował projekty dla czołowych firm doradczych, technologicznych, kancelarii prawnych, agencji rekrutacyjnych i dostawców usług biznesowych w Polsce.
Wprowadzał do Polski metodę Sandlera, a uczył się w USA w 2005 r. Zarządzał sprzedażą w start-up’ie bankowości internetowej, tanich liniach lotniczych i największej firmie szkoleniowej w Polsce.
Prowadził zajęcia na MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz podyplomowych studiach z zarządzania sprzedażą na Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert sprzedaży w ramach programów akceleracyjnych dla startupów.
Prywatnie miłośnik koszykówki i ojciec dużej rodziny.
W tym odcinku rozmawiam z Andrzejem o zarządzaniu poczuciem niedosytu u klienta, budowaniu percepcji swojej wartości przez początkującego sprzedawcę, a także o nowym podejściu do sprzedaży na dobrze znanym rynku. Dzielimy się pomysłami nt. przełamywania barier i stereotypów w procesie sprzedaży, a także ujawniamy błędy początkujących sprzedawców. Wreszcie podpowiadamy, jak uniknąć kłopotów z kłopotliwymi klientami.
Linki:
O czym usłyszysz w tym odcinku podcastu?
Zarządzanie poczuciem niedosytu u klienta
Budowanie percepcji swojej wartości początkującego sprzedawcy
Badanie pierwotne rynku
O nowym podejściu do sprzedaży na dobrze znanym rynku
O przełamywaniu barier i stereotypów w procesie sprzedaży
Błędy początkujących sprzedawców
Jak uniknąć kłopotów z kłopotliwymi klientami
Gdzie można znaleźć Andrzeja Twarowskiego
Te odcinki mogą też cię zainteresować
- Inwestorium #036: O przekonaniach nt. sprzedaży oraz paradoksie sprzedawcy wciskacza – Andrzej Twarowski
- Inwestorium #009: O budowaniu nawyków, relacjach, networkingu, kontaktach zdalnych i łączeniu kropek – Piotr Konopka
- Inwestorium #027: Gdzie warto szukać inspiracji oraz o pytaniach ważnych dla rozwoju biznesu – Joanna Borucka