Inwestorium #044: O zarządzaniu poczuciem niedosytu u klienta – Andrzej Twarowski

14 listopada , 2022 | Autor: Kuba Karliński

Andrzej Twarowski jest trenerem sprzedaży i sprzedawcą usług szkoleniowych. Partner i prezes zarządu w Twarowski & Partners – Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Sandler Training. Realizował projekty dla czołowych firm doradczych, technologicznych, kancelarii prawnych, agencji rekrutacyjnych i dostawców usług biznesowych w Polsce.

Wprowadzał do Polski metodę Sandlera, a uczył się w USA w 2005 r. Zarządzał sprzedażą w start-up’ie bankowości internetowej, tanich liniach lotniczych i największej firmie szkoleniowej w Polsce.

Prowadził zajęcia na MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz podyplomowych studiach z zarządzania sprzedażą na Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert sprzedaży w ramach programów akceleracyjnych dla startupów.

Prywatnie miłośnik koszykówki i ojciec dużej rodziny.

W tym odcinku rozmawiam z Andrzejem o zarządzaniu poczuciem niedosytu u klienta, budowaniu percepcji swojej wartości przez początkującego sprzedawcę, a także o nowym podejściu do sprzedaży na dobrze znanym rynku. Dzielimy się pomysłami nt. przełamywania barier i stereotypów w procesie sprzedaży, a także ujawniamy błędy początkujących sprzedawców. Wreszcie podpowiadamy, jak uniknąć kłopotów z kłopotliwymi klientami.

 

Linki:

O czym usłyszysz w tym odcinku podcastu?

00:02:48

Zarządzanie poczuciem niedosytu u klienta

00:04:52

Budowanie percepcji swojej wartości początkującego sprzedawcy

00:10:26

Badanie pierwotne rynku

00:17:02

O nowym podejściu do sprzedaży na dobrze znanym rynku

00:19:52

O przełamywaniu barier i stereotypów w procesie sprzedaży

00:28:10

Błędy początkujących sprzedawców

00:31:48

Jak uniknąć kłopotów z kłopotliwymi klientami

00:35:10

Gdzie można znaleźć Andrzeja Twarowskiego

Podcast do poczytania


 

Te odcinki mogą też cię zainteresować

Posłuchaj także