Ta strona wykorzystuje pliki cookies jak każda inna strona. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności. Wchodząc na stronę wyrażasz na nie zgodę według ustawień Twojej przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić, a jeśli tego nie zrobisz przeglądanie strony nastąpi z wykorzystaniem tych plików.

Inwestorium #038: Jak tworzyć wartościowe treści i budować markę online – Joanna Ceplin

3 października , 2022 | Autor: Kuba Karliński

Joanna Ceplin jest ekspertką w dziedzinie marketingu internetowego i kobietą przedsiębiorczą, Założycielką & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, partnerką Agencji Communico Arts oraz właścicielką Akademii Smart Brand. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Jest autorką książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”, a w jej szkoleniach i kursach budowania marki, komunikacji online i mediów społecznościowych – stacjonarnych i online – wzięło udział kilkadziesiąt tysięcy osób.

Rozmawiam z Joanną o tym, od czego zacząć budowę marki osobistej w mediach społecznościowych oraz jak wykorzystać swoje talenty i mocne strony do tworzenia wartościowych treści. Dyskutujemy także o Instagramie i LinkedIn – co i jak często warto tam publikować, żeby wspierać biznes. Joanna zdradza także błędy, jakie najczęściej popełniają ludzie biznesu w mediach społecznościowych.

 

Linki:

O czym usłyszysz w tym odcinku podcastu?

00:01:22

Od czego zacząć budowę marki osobistej w świecie cyfrowym

00:04:30

Jak wykorzystać swoje talenty i mocne strony w mediach społecznościowych

00:06:28

O tworzeniu treści do mediów społecznościowych

00:10:42

Jak często publikować w mediach społecznościowych

00:12:18

Rolki i Instagram

00:16:40

Jak wykorzystać LinkedIn dla biznesu

00:21:50

Jakie błędy popełniają biznesowi użytkownicy mediów społecznościowych

00:29:56

Jak wykorzystać pytania klientów i obserwatorów do tworzenia treści do mediów społecznościowych

Te odcinki mogą też cię zainteresować

Posłuchaj także

0