Joanna Ceplin jest ekspertką w dziedzinie marketingu internetowego i kobietą przedsiębiorczą, Założycielką & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, partnerką Agencji Communico Arts oraz właścicielką Akademii Smart Brand. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Jest autorką książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”, a w jej szkoleniach i kursach budowania marki, komunikacji online i mediów społecznościowych – stacjonarnych i online – wzięło udział kilkadziesiąt tysięcy osób.
Rozmawiam z Joanną o tym, od czego zacząć budowę marki osobistej w mediach społecznościowych oraz jak wykorzystać swoje talenty i mocne strony do tworzenia wartościowych treści. Dyskutujemy także o Instagramie i LinkedIn – co i jak często warto tam publikować, żeby wspierać biznes. Joanna zdradza także błędy, jakie najczęściej popełniają ludzie biznesu w mediach społecznościowych.
Linki:
O czym usłyszysz w tym odcinku podcastu?
Od czego zacząć budowę marki osobistej w świecie cyfrowym
Jak wykorzystać swoje talenty i mocne strony w mediach społecznościowych
O tworzeniu treści do mediów społecznościowych
Jak często publikować w mediach społecznościowych
Rolki i Instagram
Jak wykorzystać LinkedIn dla biznesu
Jakie błędy popełniają biznesowi użytkownicy mediów społecznościowych
Jak wykorzystać pytania klientów i obserwatorów do tworzenia treści do mediów społecznościowych
Te odcinki mogą też cię zainteresować
- Inwestorium #031: O wykorzystaniu nowoczesnych technologii, kompetencjach i zawodach przyszłości – Joanna Ceplin
- Inwestorium #001: O pasjach, coachingu, higienie pracy i energii – Kamila Rowińska
- Inwestorium #027: Gdzie warto szukać inspiracji oraz o pytaniach ważnych dla rozwoju biznesu – Joanna Borucka